Log in
Ik heb zin in iets anders »
Deze mededeling verdwijnt.
Ja, graag!
Je kunt meteen bestellen.
Via deze website kunt u als u contant bij aflevering of met een eenmalige machtiging betaalt altijd bestellen. Wilt u liever een factuur ontvangen? Dat kan ook. Gebruik 00000 als debiteurennummer als u voor het eerst bestelt. (Meer informatie? 020-4972528 of 06-24667955)
De bestellingen worden zonder voorbehoud geleverd voor de aanvang van uw lunch.
Broodjes kunt u bestellen op de dag van levering tot uiterlijk 10:00 uur. We zouden het echter op prijs stellen als u niet zo lang zult wachten met het doorgeven van uw opdracht.
Onverwacht toch nog broodjes nodig na 10 uur? Bel eerst even voor de mogelijkheden. Vaak kunnen we u nog helpen. We rekenen dan echter wel bezorgkosten.
De ovendeuren gaan voor de laatste keer dicht om 10:00.
Like ons op Facebook en krijg toegang tot speciale aanbiedingen.
We hebben geen gebakken broodjes op voorraad. We bakken tussen 08:30 en 10:00 uur iedere 20 minuten vers voor de binnengekomen bestellingen. Na 10 uur kunnen we, met oog op kwaliteit en aflevertijd, niet meer bakken.
U kunt niet bestellen met gebruikmaking van een 'gratis' e-mail adres. Orders moeten geplaatst worden met gebruikmaking van een zakelijk domein.
Bestelt u dagelijks lunch voor u zelf die u betaalt via uw werkgever dan gelden onderstaande tijden.
Voor 11:30 afleveren? Bestel dan voor 09:30 uur.
Voor 12:00 afleveren? Bestel dan voor 09:50 uur.
Leveringen op andere tijden (ochtend en avondspits en in het weekeinde) worden alleen na overleg uitgevoerd
Bestelt u bij ons geen lunches dan leveren we, tenzij uw order tenminste € 250,00 bedraagt, niet op afwijkende tijden.
Voor leveringen tijdens de ochtend en avondspits maar ook voor leveringen 's nachts en in het weekeinde moeten wel eerst afspraken worden gemaakt.
Als u zich op een locatie bevindt waar het in de ochtend- of avondspits niet mogelijk is [files!], of waar het risico bestaat dat we niet binnen twee uur nadat uw order klaar is kunnen bezorgen, nemen wij het risico niet. Bezorging is dan niet mogelijk.
De service die u van ons gewend bent is inmiddels ook onderhevig aan de gevolgen van het corona virus. Daarom zal Broodjesexpress zich strikt houden aan de richtlijnen van het RIVM.
Wij zullen bij het afleveren van de bestellingen het één-op-één contact zoveel mogelijk beperken tot we meer weten over deze wereldwijde pandemie.
Als bedrijf voldoet Broodjesexpress natuurlijk al aan de hoogst mogelijke hygiënische voorwaarden. Desondanks voeren we nog meer maatregelen in om de voedselveiligheid te garanderen en persoonlijke hygiëne te waarborgen. We volgen, net als iedereen, het nieuws op de voet en zullen u wanneer nodig informeren over andere maatregelen die we eventueel zullen gaan treffen.
Wellicht kan er in de toekomst een tekort ontstaan in onze goederen, maar wij blijven ons uiterste best doen om onze klanten de beste service te verlenen.
English
Due to the current situation of the world wide pandemic of the Coronavirus, Broodjesexpress will be experiencing a disruption to our normal service.
At this point we will only be able to offer a limited service. In addition the delivery service will be adjusting in accordance with the RIVM. We wish to limit any person to person contact until we fully understand the extent of this pandemic.
As a food operation we already have high hygiene standards, but we are stepping up our food safety and personal hygiene protocols. We will be assessing the situation by the day and will keep all our customers informed though this website.
There could be limited stock at some point but we will do our utmost to fulfill the needs of our customers. I appreciate your support and understanding in this current climate.
Keep safe and take care.
Kindest regards,
Patrick Wilkins and the Broodjesexpress Team.